۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

تجدید انتخابات تنها گزینه

حجت الاسلام خامنه ای در نماز جمعه گفته اند راهپیمایی در خیابان ها بهانه ای برای فشار به حکومت نیست.

اتفاقا هست. بدجور هم هست. دلیلش شکسته شدن ادعای راهبری مسلمین جهان وعلنی شدن مخالفت بخش بزرگی از جامعه ایران با رهبری حجت الاسلام است. نتیجه علنی شدن این مخالفت، از اعتبار افتادن خود به خودی شایستگی آقای خامنه ای برای ایفای نقش رهبری و بی مفهوم شدن ولایت ایشان بر مردم است. به همین دلیل است که روز شنبه بعد از سخنرانی نماز جمعه رهبری، حتّی با گلوله و ریختن گاز و آب اشک آور از هلی کوپتر ها «باید» جلوی تجمع و اعتراض گرفته می شد.

درد راهپیمایی معترض برای رهبری آن چنان عظیم است که اگر واقعا احساس کنند امکان جلوگیری وجود ندارد زهر کوتاه آمدن و قیافه بی طرفی گرفتن را خواهند نوشید.

درد راهپیمایی معترض برای رهبری چنان عظیم است که نیازی به اعتصاب، اخلال در فعالیّتهای اقتصادی، یا روشهای خشونت بار نیست. کافی است همه تلاشمان را به برگزاری یک راهپیمایی بزرگ و حساب شده معطوف کنیم. باور داشته باشید ضرر علنی شدن اعتراض به رهبری برایشان غیر قابل تحمّل است و قبل از آن مجبور به توجه به این قشر بزرگ ناراضی خواهند بود.

از امروز همه در انتظار ۱۸ تیر. این نقشه ها و تدارکات ما را دیده اید ولی امر مسلمین جهان؟‌

این خط - این نشان. جام زهر همان بغل دستتان است. توصیه اکید می کنیم، از خود گذشته شوید و ترتیب یک انتخابات مجدد سالم را برای حفظ نظام اسلامی بدهید. که درغیر این صورت، زبانه های این آتش حوزه هایی را در بر خواهند گرفت که برای شما و نظام اسلامیتان به مراتب دردناک تر خواهد بود.

به همه آنهایی که دلسوز نظام هستید هشدار می دهیم: تنها راه جلوگیری از گسترش این آتش توجّه به درخواست لااقل ۱۴ میلیون ایرانی شهر نشین (به قول شما) است. وگرنه شهری برایتان نخواهد ماند که بر آن ولایت کنید.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر