۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

این خط، این نشان

حجت الاسلام خامنه ای همه ی همه ی تخم مرغهایش را در گذرا بودن موج اعتراضها چیده است. ولی ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. می خواهیم برایشان خط و نشان بکشیم. خط و نشانی مشخص با اهداف مشخص و زمان مشخص. خط و نشانی که هیچ امیدی برایشان باقی نگذارد که این اعتراضها یک موج گذرا است و تمام خواهد شد. خط و نشانی که همه همه تخم مرغهایشان را فرق سرشان خراب کند. ما یک برنامه مدوّن از پیش تعیین شده نیاز داریم که به دست همه مردم برسانیم. تاریخهای معنی دار سال را امروز در یک تقویم مشخص کنیم و بلند اعلام کنیم اگر به خواسته هایمان توجّه نشود برای همه سال برنامه ریخته ایم، فکر همه جایش را هم کرده ایم.

خط و نشان مشخص. نه شایعه های روزمره که آهای فردا فلان جا با حضور میرحسین موسوی و مهدی کروبی و چه و چه.

امروز تظاهرات فردا تظاهرات، امروز میدان هفت تیر، فردا مرقد امام، ساعت ۴ میدان امام. این شایعه سازی های این چند روز مثل شایعه های قدیمی تلویزیون های فسیل-جلسی شدند که هر هفته قرار بود همه مردم پارک ملّت جمع شوند و شنبه بعدش ولیعهد تشریف فرما شود. اینها مردم را خسته می کند ونتیجه میشود همان پیش بینی حجت الاسلام مهرورز.

راهپیمایی یکبار ولی محکم. دقّت کنید که درخواست راهپیمایی های میرحسین و مجمع روحانیّون چه تاثیر وحشتناکی گذاشتند.
بیایید همه توانمان را برای ساختن یک تهدید درست وحسابی صرف کنیم. چیزی که رده های بالا را به فکر فرو برد و به پای میز مذاکره با میرحسین بکشاند.

جماعت توییتر، جماعت فرند فید، جماعت بالاترین، جماعت فیس بوک، عزیزان کوچه بالای و پایینی و وبلاگستان: بساط راهپیمایی های پراکنده بر اساس شایعه های توییتر را تمام کنیم. ۱۸ تیر مشخصا پیش روی ماست. از «حالا» همه جا بنویسیم قرار است ۱۸ تیر چه بشود اگر به حرفهای میرحسین توجّه نکنند.

می پرسی هدف؟‌ رضایت ما رضایت میرحسین است. غیر از او هم ابزاری برای مذاکره نداریم. ما منتظریم میرحسین از صدا و سیمای خودمان با ما زنده سخن بگوید. خسته شدیم از خواندن بیّانیّه های کوتاهی که با دلهره ی دزدیده شدن سایتهایش طعم شیرین داشتن رهبری استوار را کم مزه کرده است.

برای هر ماه یک روز را زیر همین پست پیشنهاد دهید.

۲ نظر:

  1. Excellent Idea, but we should make sure they do not get ready to clash us. We have to consider that as well.

    پاسخحذف
  2. ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
    موجيم كه آسودگى ما عدم ماست

    پاسخحذف