۱۳۸۸ مرداد ۵, دوشنبه

تقویم برنامه های جنبش سبز

آقای خامنه‌ای، مسوولین نامحترم نظام، و ضاربین مردم بی‌دفاع

جنبش مردمی و خودجوش ما بنای خاموشی ندارد. ما همه بچّه‌های جنگیم. بجنگ تا بجنگیم.

برای یک‌سال آینده، یک تقویم پر از برنامه داریم. ۱۷ شهریور که پدر و مادرهایمان کشته شدند که ما آزاد از استبداد باشیم، ۱۳ آبان که دانشجوها می‌خواستند دیگر استکبار جایی نباشد امّا بچه‌هایشان اسیر مستکبرترین شدند، شبهای محرّم که حسین نامی دنبال آزادی قومش بود و تشنه مثل محسن روح‌الامینی که دهانش را خرد کردند شهید شد، تا ۲۲ بهمن که فکر می‌کردیم روزگاری روز شکست دشمن بود و روز آزادی ما، امّا بعدها طعم شیرینش را به کام همه‌مان زهر کردید. الحمدلله فاجعه در این مملکت کم پیش نیاورده‌اید. تقویم را برگ بزنی پر است از سالروز این شهید و قتل عام مردم آن شهر. کشتید و دم نزدیم. دیگر تمام شد. صدای غرّشی که می شنوید، صدای پای خس و خاشاک خیابان‌ها است که یکسال امان از چشم و گوش شما خواهد گرفت. بجنگ تا بجنگیم.

این تقویم را می توانی راحت گوشه وبلاگت بگذاری. این‌طوری هر‌روز یاد‌آوری می‌شود هم به ما، و هم به دشمن ما، که این ماجرا تمامی ندارد. یک تکّه کد ساده است (برای وورد-پرس پایین‌تر را ببینید):


اگر وبلاگتان اجازه اسکریپت نمی‌دهد می‌توانی از این لینک آر.اس.اس. برای نمایش رویدادهای آینده استفاده کنی، یا به صفحه سبک تقویم لینک بدهی، یا به صفحه اصلی تقویم. حتما چند خطی هم در موردش بنویس.

۷ نظر:

  1. متن كامل سخنان مهم ميرحسين موسوي در جمع فرهنگيان و تشكل‌هاي معلمان ايران
    موسوی: اعیاد، فرصتی برای بروز خلاقیت‌های نهضت سبز است/ چرا اینقدر مردم را آزار می‌دهید؟/آزادی کجاست؟
    قلم - میرحسین موسوی با تبریک اعیاد پیش رو، هر یک از این فرصت‌ها را به عنوان نعمتی دانست که خداوند برای نهضت سبز قرار داده است تا از آن خوب استفاده کند.

    به گزارش خبرنگار قلم نیوز، مهندس میرحسین موسوی در دیدار با اعضای تشکل‌های معلمان و فرهنگیان در انجمن اسلامی معلمان ایران با تبریک ماه شعبان و اعیاد این ماه، این فرصت‌ها را نعمتی برای نهضت سبزخواند تا از آن خوب استفاده کند و گفت: این مهم‌ترین مساله است که شبکه عظیم اجتماعی و سبزی که در سراسر کشور ایجاد شده است، اگر هوشیار باشد که هست، باید از تمام این مناسبت‌ها با استفاده از خلاقیت خود استفاده کند.

    پاسخحذف
  2. I AGREE, PLEASE CONTINUE THE JONBESH AND ANNOUNCE ALL OVER THE COUNTRY TO GO ON. THIS IS THE MOST IMPRTANT TASK FOR ALL OF US.

    پاسخحذف
  3. لفطا مجدد برای تماس با مراجع در مورد وقایع دردناک اخبر مطلب بدهید باید از ایشان بخواهیم در برابر اتفاقات اخیر موضعگیری کنند. معلوم نیست بر سر هموطاننمان در بازداشت چه میرود اقدام کنید نباید وقت را از دست داد
    با تشکر

    پاسخحذف
  4. در بخش چه میتوان کردتان لینک http://googlbomb.blogspot.com/
    بمب های گوگلی رو هم اضافه کنید

    پاسخحذف
  5. خواهش میکنم شعار نویسی روی پول فراموش نشه. رای سبز من نام سیاه تو نبود.

    پاسخحذف
  6. تا زنده ايم رزمنده ايم
    جان بر كف ولايت
    آماده شهادت
    مرگ بر منافق
    مرگ بر سبز اموي و همه ي شما يزيديان زمان
    خدا رو شكر كه تو زمان امام حسين(ع) نبوديد،والا كاري كه با امام معصوم مي كرديد حتما خيلي خيلي بدتر از شمر بود كه سر مبارك آقا را بريد.
    فقط جمهوري اسلامي

    پاسخحذف
  7. وطن فروشان کورخواندید خائنین به نظام حق شماها همانند مردم عراق و افغانستان است که آمریکائیهادرزندانهایی مثل ابوغریب زن و بچه شما را مقابل چشمانتان تجاوز کنند واقعا شماها لیاقت رهبری فرزانه مثل خامنه (حفظه الله) را ندارید و برگرده شماها باید کسی مثل رضاخان حکومت کند.

    پاسخحذف