۱۳۸۸ تیر ۳۰, سه‌شنبه

تقویم سبز


منتظر عاشوراییم؟ برای تحلیف احمدی نژاد برنامه میریزیم؟ برای سفر احمدی نژاد به مشهد و فلان شهر برنامه میریزیم؟ این تقویم برای هماهنگی برای این برنامه ها آماده شده است و اجازه میدهد سرفصل برنامه های آینده به سادگی در گوشه وبلاگ شما نشان داده شود. با قراردادن آن در گوشه وبلاگ خود به اطلاع رسانی در مورد برنامه های جنبش سبز کمک کنید.
برای کمک به انتشار این تقویم کافی است کد زیر را در بلاگ خود قرار دهید.


نمونه به اشتراک گذاشته شده این تقویم در سایت شما را می توانید در زیر مشاهده کنید.

۸ نظر:

  1. از لطف شما ممنونم اگر مایل بودین خوشحال می شوم لینک یا آدرسی از مطالب من در بلاگ شخصی رو روی وبلاگ خودتون قرار دهید،من با دکترفاتح ارتباط دارم اما نه به شکل میل اگر پیغامی داشته باشید بهش می رسونم

    پاسخحذف
  2. سلام
    من این تقویم‌تون رو هفته‌ی پیش اینا گذاشتم تو وبلاگم. ایده‌ی خیلی خوبیه. منتهی کُند شد برداشتمش. حتی کلیپ رو هم برداشتم. طول می‌کشید صفحه بیاد. اگه تونستید یه مدل ساده‌اش رو هم درست کنید خب بهتره. اینجا مردم dialup وصل می‌شند با فیلترشکن و مکافات.می‌شه دستی هم تو وبلاگ‌ها چپوندش برای سرعت بیشتر. فقط یه چکی کنید ببیند هیچ رقم نمی‌شه از تزییناتش کم کرد برای افزایش سرعت لود شدنش. ممنون از ایده‌های خوب‌تون.

    پاسخحذف
  3. مرسی
    اضافه شد
    www.arshiapage.blogspot.com
    لطفا تقویم به صورت دقیق و طبق اجماع دوستان و خارج از سلایق شخصی به روز شود.
    بمب گوگلی Plz
    Ahmadinejad is not my president
    Thanks

    پاسخحذف
  4. سلام. بلاگفا کد را قبول نمی کند و می گوید غیر مجاز و تبلیغی هست

    پاسخحذف
  5. کند شدن دلیلش از خود سرور گوگل هست که طول میده تا تقویم رو لود کنه.

    معمولا اثری روی شدن بقیه وبلاگ نمیگذاره. خود تقویم طول میکشه که لود بشه.

    در مورد بلاگفا چاره ای به نظرم نمیاد. متاسفانه.

    پاسخحذف
  6. شاید بهتر باشه این تقویم فقط یک فریم ساده ی اچ تی ام ال باشه و از جاوا اسکریپت اصلا استفاده نکنه. هم سبک تر میشه و هم قابل دسترس تر. من با استفاده از فیلتر شکن وارد سایت شدم و تقویم نمایش داده نشد.

    پاسخحذف
  7. ممنون.
    اضافه شد در http://aberpiyadeh.blogspot.com
    چطور باید زبانش رو عوض کرد؟

    پاسخحذف
  8. سلام میخواستم بدونم شما عضو بالاترین هستین .. اگه هستین من خیلی مخوام عضو بشم .. اگه میشه دعوتنامه برام بفرستین
    new.deeplomat@gmail.com

    پاسخحذف